Om Etttusenprocent 

Etttusenprocent är:
En arena för mig att vara kreativ och frilansa som skribent och författare. 

Mina egna böcker publiceras under varumärket Ett Tusen Procent Publishing.

Jag skriver både egna böcker och artiklar samt på uppdrag av andra.
Vill du att jag ska vara medförfattare eller spökskrivare för någon av dina idéer. 

Maila ett förslag på:
etttusenprocent@gmail.com
*****

Aktuell med startupthrillern Iskalla Samtal (Del I i serien: Balrog Invest) hos Ett Tusen Procent Publishing.

💥💥 Hela boken kommer att publiceras löpande med cirka 1 kapitel/vecka på:

https://etttusenprocent.wordpress.com/category/startupthriller-iskalla-samtal/ 💥💥
Lanseras som bok och ebok i Januari 2018.
Världens första Startupthriller som lär ut försäljning.
Handling:
 Edvard och Gustav är två unga killar som lånar pengar av en skum investmentfirma för att driva en startup, en app som väljer de bästa fonderna att investera sina pengar i.
När deras räkmacka till stora kunder slinker dem ur händerna så slås de av verklighetens allvar. 

De måste börja få tag på kunder själva. 
Investmentbolaget trycker på från ena hållet och tvingar killarna till gärningar som inte platsade i deras värsta mardröm. Kunderna gör sig omöjliga på andra sidan.
I första boken balanserar de mellan hopp och förtvivlan samtidigt som de lär de sig att boka möten med kalla samtal.

Samtidigt så börjar Finansinspektionen fundera på lagstiftningen kring finansiell rådgivning och vart gränserna egentligen går mellan råd och marknadsföring.
Det är en Pulp-fiction och Stockholm-Noir inspirerad startupstory i finansvärlden som samtidigt är en handbok i kalla samtal i den digitala verkligheten. 
Boken kommer löpande att läggas ut på: 
http://www.etttusenprocent.wordpress.com
*****
Jag kommer att publicera cirka 3-4 kapitel per månad under 1 år.

Jag finns även på Wattpad under namnet Etttusenprocent. 

Följ mig gärna där för att läsa nya kapitel av Iskalla Samtal men också för andra textalster och bokidéer.
*****
Vill du att jag ska recensera din bok så maila mig och berätta om boken. Jag kan både ta emot fysiska recensionsex och elektroniska.

Jag läser gärna och recenserar inom följande genre:

Säljböcker (facklitteratur), Thriller, Spänning, Pulp Fiction och Startupthriller.

Både Romaner och Noveller är av intresse.
*****
Tidigare projekt:
2016-2017: Network Account Management (NAM) Framtidens försäljning! 💥💥

2015-2016: Uppsökande Social Selling

*** Föreläser, skriver böcker, artiklar och bloggar om försäljning, Startups, Pulp fiction, flash fiction och en del twitteratur.

VISIONEN:
Etttusenprocent är ett sätt att förhålla sig till verkligheten, här och nu.
Vid frågor & Feedback så når ni mig lättast här på bloggen eller på Twitter och Linkedin.

http://www.etttusenprocent.wordpress.com

@etttusenprocent

#etttusenprocent

//

David Svensson

One thought on “Om Etttusenprocent 

Leave a Reply

